Posted by: Barry Bickmore | March 28, 2012

Daily Mail Wrong Again on Climate

Back in January, I wrote this:

Here’s a rule of thumb for you.  If you ever read anything about climate change in The Daily Mail, the odds are excellent that it’s nonsense.

Turns out my rule of thumb is working quite well so far.  Read Peter Sinclair’s Climate Denial Crock of the Week post about how a Syracuse University scientist is complaining that The Daily Mail printed a story saying that his research showed human-caused global warming is a hoax, when his research was really about a single site in Antarctica.

About these ads

Responses

  1. Your rule of thumb has three words too many.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 275 other followers

%d bloggers like this: